Tuesday, March 28, 2017

PROMOSI BULAN 4 sudah tiba


🔊🔊🔊🔊🔊🔊PROMOSI BULAN 4 sudah tiba!!!
Situasi 1:
.
.
.
Makcik Limah: Kenapalah pokok aku ni selalu tak berbunga ni😫😖? Da macam-macam produk dah aku guna🤔...tapi kenapalah ko ni payah sangat nak bunga?? (Intai-intai jiran sebelah yang sedang menyiram pokok bunga bunganya yang mekar) Abuuuuu ooo lAbuuu...
.
.
ABU(jiran sebelah): Ye Mak cik Limah! (Sambil menyiram pokok)💧💧
.
.
MAKCIK LIMAH: Ko pakai produk apa ea pokok ko tu selalu beno berbunga🌷🌼🌻🌺?? Gemok -gemuk lak tu...geram betul aku...Hari tu ko ada kata ada orang jual baja dengan tanah tu..apa namanya ye🤔🤔🤔??mak cik nak cubalaaa....~
.
.
ABU: Owhhhhhhh...hari tu aku guna produk-produk keluaran Sarjani...Memang terbaik Mak cik Limahh👍👍👍...Memang saya sarankan guna produk keluaran Sarjani ni..la ni yang terbaru Tanah Organik Sarjani ni mmg best👍👍 ....Tanah ni da ad 5 elemen penting untuk pokok...tinggal tanam je...lepasni Mak cik Limah tak payah la susah-susah cari tanah lain sebab tanah ni da lengkap..
MAK CIK LIMAH : Wahhh!!!!!!Sekarang juga Mak cik Terus beli!!!🚗🚗🚗Eh!!kejap-kejap...kedainya dekat mana??
.
.
ABU: Dengan teknologi sekarang, Mak cik da tak payah susah-susah pergi ke kedai.. Sarjani menawarkan perkhidmatan pos terus ke rumah mak cik📮📮📦📦...Mak cik cuma perlu pergi ke laman web www.sarjani-malaysia.com.my untuk membeli produk-produk sarjani...Amat mudahhhh👍👍👍Atau sebarang pertanyaan bolehla hubungi:
016-7119837 (hidayah)
016-7116837 (aliff)
013-9569548 (akmal)
07-4850094 (pejabat)
.
.
MAk CIK LIMAH: Terima Kasih Abu....(Muka riang)😀😀😀
.
.
.
.
.
.
Apa tunggu lagi?? Marilah cuba produk2 kami...
Anda ingin merasai kemanisan buah-buahan organik yang tulen?
Ingin pokok anda berbunga lebat?
Sayur-sayuran sihat dan bersifat organik?
Teringin makan buah-buahan berkualiti tinggi seperti di Jepun?
Pemenang Anugerah Inovasi Asas Tani dan 16 anugerah lain
Semuanya dengan penggunaan baja organik mas hitam sarjani..syarikat kami mengeluarkan produk2 yang berasaskan bahan organik serta pembekal baja organik di Johor.
Layari website kami www.sarjani-malaysia.com.my
Hubungi kami di talian / wassap
016-7119837 (hidayah)
016-7116837 (aliff)
013-9569548 (akmal)
07-4850094 (pejabat)
Rebutlah peluang ini... sempena harga promosi..
Cepat




















2 comments:

Taylor Dom said...

Jenis yg manakah sesuai untuk tanaman sawit yang beumur 2-3 tahun?

Mohd Aliff Sarjani said...

Terima kasih kerana memberi komen.. maaf lambat respon.. untuk tanaman sawit sesuai menggunakan baja organik mas hitam E.M.

Jika tuan mempunyai pertanyaan dan maklumat lanjut boleh hubungi kami di 074850094 pejabat
0167117837 en sarjani
0197157837 en fadhil
0167119837 cik hidayah
0167116837 en aliff